woensdag 24 september 2014

Paul Mitchell - Super Skinny Serum (nl)


Dit is één van de eerste producten die ik via de Deautybox heb ontvangen en hoewel hij bijna op is, kreeg ik het niet over mijn hart om dit Super Skinny Serum van Paul Mitchell niet aan jullie te laten zien!

Dit serum verzorgt je haar en verzacht het, waardoor het een absolute aanrader is als je een dagje last hebt van pluizig haar. Vooral in de wintermaanden kan mijn haar al eens weerbarstig zijn en grijp ik steeds naar dit flesje om mijn haar weer mooi glad en glanzend te maken. 


Het serum bevat geen parabenen of gluten, is veganistisch en is speciaal ontwikkeld om de haarkleur te beschermen. Ik kan je één ding garanderen: de geur is goddelijk! Het serum heeft een zoete fruitige geur en je hebt meteen het gevoel dat je bij de kapper naar buiten loopt. Ik ben fan!

De verkooppunten kan je vinden via deze link. Voor een flesje van 150ml Betaal je ongeveer 29 euro, al zijn er veel online haarshops waar je hem met korting kan vinden. 

Wat is jullie remedie voor weerbarstig haar?