maandag 29 september 2014

Rimmel Keep Calm Lipbalm (nl)


Herinneren jullie je de Baby Lips lipbalms nog? Sinds kort heeft Rimmel een eigen variant uitgebracht binnen de leuke Keep Calm and... trend. De ingrediënten en werking is praktisch hetzelfde als de Baby Lips, al zien deze er wel veel leuker en opvallender uit! Er zijn vier varianten en ik ging voor de leuke Keep Calm and Kiss!


Die versie heet eigenlijk 020 Pink Blush. Als je hem zo ziet is het echt een opvallend in-your-face Barbie-roze kleurtje. Oei, toch niets voor mensen met wat minder lef?


Helemaal niet! Op de lippen zijn ze eigenlijk heel subtiel. Deze maakt mijn lippen net ietsje roziger, waardoor de lippenbalsems je eigen lipkleur net dat extra hintje kleur bezorgen. Ik vind hem wel erg fijn om te dragen: hij plakt niet en voelt heerlijk zacht aan. Mijn lippen voelen gehydrateerd aan, waardoor deze dus zeker in mijn handtas gaat voor de komende wintermaanden!

Ik heb de mijne gekocht via The Make Up Spot, maar hij is ook verkrijgbaar in sommige drogisterijen. Ze kosten 3,49 euro, waardoor je voor een fijn prijsje een nieuwe leuke lippenbalsem hebt!

Wat is jouw motto in de Keep Calm trend?