maandag 22 september 2014

Lancôme Hypnôse Doll Eyes mascara (nl)


Een tijdje geleden konden jullie hem al zien in mijn grote-favorieten-artikel en vandaag wil ik jullie ook vertellen waarom! Deze mascara belooft poppenwimpers, waarbij hij de wimpers verlengt, lift en meer volume geeft. Klinkt dit voor jullie ook zo geweldig?


Het borsteltje zelf heeft haartje en een soort kegel-vorm. Lancôme zelf noemt het een "I-konische borstel". Het was voor mij de eerste keer dat ik een dergelijke borstel gebruikte, maar het werkt eigenlijk ongelooflijk gemakkelijk. Door de vorm kan je extra veel nadruk leggen op de buitenste wimpers en tegelijk de kleine wimpertjes nauwkeurig bijwerken. 


Links zie je mijn ogen zonder mascara en rechts met de Hypnôse Doll Eyes. Deze mascara maakt mijn wimpers echt superlang en geeft ze een prachtige krul. Ik ben helemaal verliefd geworden op deze mascara, omdat dit voor mij de eerste is die echt zo'n opvallend effect geeft. Ideaal als je eens echt de volle nadruk op je ogen wil leggen en ik heb nu al de waterproof versie op mijn wishlist staan. De gewone blijft ook een hele dag perfect zitten, maar met een regenbui heeft hij natuurlijk wat moeite.

Voor mij is het momenteel de topfavoriet omwille van het prachtige resultaat, het gebruiksgemak van de borstel, het niet klonteren of vegen en tot slot het feit dat je hem ook gemakkelijk weer kan verwijderen zonder schade aan je wimpers. Als je hem ook graag wil testen, kan je hem verkrijgen in de parfumerie voor een aanbevolen prijs van 28,80 euro. Geen budget-topper, maar van deze aankoop krijg je zeker geen spijt. 

Hebben jullie hem al getest?