dinsdag 24 december 2013

Unboxing: la boite d'Hortense december (nl)

Vlak voor het weekend kreeg ik mijn tweede welzijnsbox van la boite d'Hortense binnen. Benieuwd of ik even enthousiast ben als vorige maand?

 
Als eerste zag ik dit leuke flesje zitten. Fun' Ethic is een natuurlijk en biologisch cosmeticamerk en dankzij de box kan ik nu dit merk ontdekken via deze olie met framboos. Hij ruikt heerlijk en is geschikt voor het lichaam, het gelaat en je haren. Ik hou wel van multifunctionele producten dus zeker benieuwd om deze te testen! Dit flesje kost normaal 9 euro.

 
Vervolgens nog een merk dat ik niet kende: Akane. Dit is een cocon masker op basis van appel. Ik vind het zeker een interessant product! Normaal betaal je 18 euro voor dit potje van 30ml.


En ook Nuxe was vertegenwoordigd met deze handcrème!

 
Aha, Corymer! Ik had bij de vorige Deauty-box vermeld dat ik het jammer vond dat ik het Corymer product niet had, dus ik was enorm blij toen ik dit hydraterend serum zag! Dit is een reisformaat dat normaal 6 euro kost.

 
Een kleine extra van Senz (vorige maand zat er een shampoo in de box). Deze maand zit er een geparfumeerd tegeltje in met een bijhorende kortingsbon van 20% op één van de workshops.

 
De welzijnsbox bevat meer dan alleen maar cosmetica en lekkernijen: deze maand zat er een superschattig tasje in de box. Ik hou wel van dit type tasjes dus ik ben erg blij dat Atelier Ose la Terre aan deze box heeft bijgedragen!

 
De lekkernijen mogen natuurlijk ook niet ontbreken en daarom zat er ook speculaas van Maison Dandoy in de box. Mmmmm! Voor 250 gram betaal je normaal 6,95 euro.

 
Wat zouden koekjes zonder thee zijn? Inderdaad! Net zoals vorige maand zit er ook deze maand een speciale thee-blend in de box en dan nog wel speciaal voor de winter! Deze zal binnenkort verkrijgbaar zijn op de website van la boite d'Hortense.

 
Naar goede gewoonte kan ik afsluiten met enkele flyers en extra's: 2 kerstkaartjes om te versturen, een DIY tutorial voor geschenkverpakkingen, een receptje voor Sint-Jacobsvruchten met de speculaas van Dandoy en een informatief tekstje rond Aloë Vera.
 
 
Net zoals vorige maand heb ik niet van alles de originele prijzen, maar deze box heeft een minimale waarde rond de 40 euro. Niet slecht als je maar 22 euro hebt betaald. Ik ben dus opnieuw erg tevreden met de box en ik zou zeggen: op naar de volgende!