zondag 22 december 2013

Stapelreview: Shampoo en conditioner uit de boxen! (nl)

Zowel in de Deauty-box als in de Boite d'Hortense zaten enkele shampoos en conditioners. Ik heb besloten om ze allemaal een tijdje te testen en ze vandaag in een stapelreview kort te bespreken.

De eerste shampoo is de Kinine shampoo van Klorane. Deze shampoo belooft het haar intensief te herstellen en te voeden zodat de haargroei bevordert wordt en het haar er gezonder en steviger uitziet. Hij ruikt erg lekker, waardoor hij zeker aangenaam is om te gebruiken onder de douche. Qua werking ben ik zeker tevreden, al is het geen wondermiddel. Mijn haar is steviger en glanst mooi, maar het is niet zo dat je plots een prachtig en perfect kopje haar krijgt. Al bij al vind ik dit zeker een aanrader als je dun en dof haar hebt! Deze shampoo is verkrijgbaar bij de apotheek en voor deze versie van 100ml betaal je 5 euro.

Deze prachtige roze tube is een conditioner voor gekleur haar van Redken. Hij belooft de kleurmoleculen opnieuw leven in te blazen, zodat je haarkleur er opnieuw stralend uitziet en de kleur ook langer mooi blijft. Deze conditioner heeft mij jammer genoeg niet helemaal overtuigd. Mijn haar is zacht en glanst mooi, maar qua kleurbehoud ben ik minder enthousiast. Ik heb een moeilijke haarkleur, dus ik kan me niet uitspreken hoe dit voor andere personen werkt. Voor rode haren zou ik eerder gaan voor specifieke producten, want mij koperrode kleur bleeft zeker niet langer mooi met deze conditioner. Je kan de versie van 250ml voor 34,50 euro aankopen bij Redken kappers en in kapperszaken.

Op naar een natuurlijk en biologisch product: de Pluimgierst shampoo van Weleda. Pluimgierst zorgt ervoor dat je haar optimaal beschermd en verzorgd wordt. Hij ruikt enorm lekker! Op dat vlak vind ik het zeker jammer dat het kleine tubetje intussen op is. Wat de werking betreft, zorgt hij inderdaad voor een goede reiniging en je haar ziet er mooi en glanzend uit. Als ik geen specifieke producten nodig had voor rood haar, zou ik zeker overwegen om deze shampoo verder te gebruiken. De shampoo is te koop in de Weleda-verkooppunten en bij verschillende apotheken. Voor 190ml betaal je 9,99 euro.
Ik kende het merk Senz nog niet, dus ik was zeker blij om deze shampoo eens te proberen. Het is een natuurlijke shampoo en je kan de basis verder personaliseren met essentiële oliën. Hij is geschikt voor alle haarsoorten en ook voor personen met een gevoelige hoofdhuid. Ik vind het een goede shampoo, maar ik ben zeker niet overdonderd. Hij doet wat een shampoo moet doen, zonder al te veel poespas. Het is natuurlijk leuk dat je hem volledig naar je eigen smaak kan omvormen, maar als dit niet op je verlanglijstje staat blijft het een gewone shampoo. Voor 250ml betaal je 13,50 euro en voor een fles van 500ml betaal je 25 euro. Je kan deze online verkrijgen.
Wat is jouw favoriete shampoo?

1 opmerking: