zondag 22 december 2013

Elissance - Lipgloss Attirance (nl)

De Deauty-box van december bevatte nog eens make-up: een leuke lipgloss! Ik ben zelf niet zo'n lipgloss-fan, maar omdat ik het merk Elissance nog niet kende was ik wel erg blij om er eens kennis mee te maken!
Wat een enorm pluspunt is, is het feit dat deze lipgloss voedend en hydraterend is. Hij bevat verzorgende ingrediënten zoals karitéboter en natuurlijke oliën, waardoor je lippen niet uitdrogen. Interessant!
 
Wat de verpakking betreft, vind ik dat deze lipgloss wel een zekere luxe uitstraalt. De combinatie van zwart, zilver en transparant oogt mooi en zorgt er tegelijk voor dat je de kleur goed kan zien. Naast een handige verpakking is ook de applicator erg gemakkelijk. Normaal verkies ik eerder borsteltjes, maar door de compacte vorm van deze spons-applicator kan hij wel erg precies werken. 
Er zaten verschillende kleuren in de boxen en ik kreeg de kleur "Brown Glossy Glitter". Zoals de naam doet vermoeden hij een een bruinige schijn en bevat hij glitters. Qua kleur was ik zeker tevreden, omdat je deze kleur altijd en overal kan dragen. Tot nu toe niets dan positieve dingen dus, op 1 grote MAAR na dan... De lipgloss bevat essentiële oliën, wat betekent dat hij een sterke geur en smaak heeft. Ik kan me voorstellen dat sommige personen hiervan houden, maar ik werd binnen de 5 minuten enorm misselijk hiervan. Echt niets voor mij dus! Ik heb dus ook de houdbaarheid niet kunnen testen, aangezien mijn buikje niet opgewassen is tegen dergelijk geparfumeerde producten. Heel jammer!! Hoewel ik over al de rest heel positief ben, zal ik deze dus niet meer gaan gebruiken.
 
 
Je kan de lipgloss aanschaffen via de webshop voor 14,85 euro.
 
Hebben jullie deze lipgloss al getest?