zondag 22 december 2013

Nuxe Crème Prodigieuse (nl)

Vandaag nog een tweede review van een product uit een vorige Deauty-box en nog wel een echt cultproduct: de Crème Prodigieuse van Nuxe! Het is een dagcrème die belooft de huid te hydrateren, voeden, verfrissen en kalmeren. Dat zijn veel beloftes en meerdere bloggers zijn hier enorm tevreden over. Kan ik me bij hen aansluiten?
De ingrediënten zijn hierboven weergegeven. De actieve werking wordt vooral bepaald door 3 antioxidanten die zowel stress als vermoeidheid tegengaan: Lamsoor, Donsbloem en Cacao. Daarnaast bevat hij ook voedende natuurlijke oliën.
De crème zit in een handige tube en ruikt net zoals de Huile Prodigieuse: heerlijk! Hij smeert gemakkelijk uit en dringt snel in, waardoor hij zeker een aanrader is voor personen met een drukke ochtendroutine. Ik ben best tevreden over deze crème, al is het toch niet het magische product zoals sommige claimen. Mijn huid is goed gehydrateerd en voelt erg zacht aan. Op dat vlak kan ik dus zeker niet klagen! Tekenen van vermoeidheid zoals wallen of een doffe huid zie ik echter niet verdwijnen. Sommige dingen zijn dus beter op te lossen met een goede nachtrust! Ik vind het wel een enorm goede dagcrème en ik ben zeker van plan hem opnieuw aan te schaffen! De Crème Prodigieuse is te koop bij de apotheek. Deze tube is een sample van 15ml. Voor de full size van 40ml betaal je 24,50 euro.
 
Wat is jullie favoriete product van Nuxe?

1 opmerking: