donderdag 23 juli 2015

Sleek - I'm Conditional Mascara


Sleek is intussen een immens populair merk geworden en dat vooral omwille van de blushes en oogschaduwpalettes. Natuurlijk heeft Sleek meer dan alleen deze producten en tijdens mijn laatste shoptocht bij The Make Up Spot, besloot ik één van de mascara's te testen.


Sleek test niet op dieren, wat voor mij een enorme plus is. Ook krijg je telkens een mooi overzichtje van de ingrediënten.


De verpakking zelf is niet echt spectaculair. Een eenvoudige matte zwarte huls met in glanzende letters de merknaam Sleek. Zelfs de soortnaam I'm Conditional wordt niet weergegeven op de huls zelf. Niet dat dat het allerbelangrijkste is, maar toch vind ik het best jammer dat de verpakking zo weinig info geeft en er ook zo saai uitziet.


Het kwastje maakt me dan weer wel blij: een goed gevormde kwast met haartjes. De kwast belooft extra volume en lengte, waarbij je de kans krijgt om de mascara op te bouwen van subtiel tot dramatisch. Ik vind hem in ieder geval heel aangenaam in gebruik. Hij is net groot genoeg om alle wimpers te bereiken, maar ook weer niet te groot zodat hij handig werkt.


Als je mijn naakte oog vergelijkt met de versie waar ik de mascara draag, zie je wel duidelijk dat mijn wimpers langer en opvallender zijn. Heel bombastisch is het niet, maar voor mij persoonlijk is dat ook niet echt nodig. Een mooi natuurlijk resultaat met toch dat kleine wauw-effect is voor mij voldoende en op dat gebied mag ik echt niet klagen. Waterproof is hij niet, maar zonder regenbui kan hij perfect de hele dag mee zonder vegen of brokkelen.

Deze I'm Conditional Mascara van Sleek is verkrijgbaar bij The Make Up Spot voor 9,99 euro. Een prima prijsje dus. 

Wat is jullie favoriete mascara?

Vergeet niet dat je alleen vandaag en morgen nog kan deelnemen aan de winactie van Cattier-Paris via deze link.