donderdag 11 december 2014

Unboxing Deauty kerstbox 2014 (nl)

Wat een verrassing! Vanmorgen stond de postbode plots aan de deur met de kerstbox van Deauty, terwijl ik die helemaal nog niet verwachtte! Het is wat vroeger dan normaal, maar dat maakt het alleen maar leuker natuurlijk. Dit is wat Deauty erover zegt: "Het jaar in schoonheid eindigen? Met deze Deauty box in je handen zal dit geen probleem zijn. We hebben een aantal producten laten testen door de beauty journaliste Fanny. Zij zal je dit feestelijk en interactief menu presenteren. Inderdaad, je kan haar artikels online vinden, en genieten van alle extra tips en tricks rond deze selectie producten."


"Deze cult olie met haar bedwelmende geur vind je bij je favoriete kapper. Breng ze aan op droge haarpunten en je haren schitteren in alle zachtheid (ja ja net zoals die vrouwen in de reclame!). Door zijn multi-functionaliteit kan je ze gebruiken als masker of als < final touch>. "

De full size versie van deze Mythic Oil bevat 125ml en kost 21,30 euro. Hierdoor heeft deze travel size van 45ml een waarde van 7,66 euro. Stiekem ben ik wel blij dat het een travel size is, want ik ben nog steeds niet door mijn voorraad haarolie die ik intussen dankzij Deauty heb opgebouwd. En natuurlijk is deze heel fijn om mee te nemen. 


"Deze eau fraîche brengt me naar Bordeau in het hart van de wijngaarden. De sprankelende geur verbindt hinten van groen en citrus met pikante roze peper. Zijn lekker aromatisch parfum geeft me zin om erop uit te trekken."

De full size van 50ml kost 26,40 euro en dus komt deze 10ml versie op 5,28 euro. Caudalie heeft altijd wel erg lekkere geurtjes en deze ruikt al even heerlijk. Het is echt een frisse geur, waarbij je duidelijk de citrus kan onderscheiden. Deze zal vooral in de zomer vaak bovengehaald worden


"Wij Belgen zijn geneigd om enkel kleur te gebruiken bij speciale gelegenheden. Maar waarom geen rood proberen vanaf 's morgens vroeg, en zo je dag extra power geven? Het ongekende comfort en de prachtige pigmenten van deze Grand Rouge zorgen ervoor dat ik ze altijd bij me heb. Ik wed dat jullie ook snel verkocht zullen zijn."

Deze Grand Rouge lipstick van Yves Rocher is een full size en kost 17,90 euro. Ik heb de kleur Rose Eclatant ontvangen. Een felle roodroze kleurtje. Ik moet toegeven dat dit eigenlijk niet zo mijn ding is. Ik heb de Grand Rouge lipsticks al eens gereviewd en ik ben er wel enorm tevreden over. Van deze ga ik dus geen apart artikel meer schrijven, dus als jullie mijn mening willen over de kwaliteit kan dat via deze link.


"Ik hou van de koude in de winter. Het plezier van een sneeuwballengevecht, en even terug het gevoel van kind zijn. Mijn huid houdt spijtig genoeg minder van de kou. Om haar te helpen de kou te trotseren gebruik ik dit masker elke week. Het verzacht en brengt de huid tot rust. Daarenboven hydrateert en versterkt het masker de huid en neemt het trekkerige gevoel weg. Je hebt dus geen enkele uitvlucht meer om niet naar buiten te gaan en te genieten van een koude dag"

Het Roséliane masker van Uriage is een full size van 40ml en kost 13,90 euro. Ik heb in het verleden al een crème van Uriage getest, waar ik heel tevreden over was. Ik ben dus enorm benieuwd of dit masker even goed werkt!

 

"Dit bio-merk heeft het allemaal: als ik het potlood gebruik voor mijn smokey eyes glijdt de potloodpunt zachtjes over mijn ooglid. Het resultaat is rijk maar niet vettig en blijft de ganse dag zitten. Voor een ongekend comfort is de formule samengesteld uit herstellende actieve bestanddelen waaronder karite boter en ricinusolie"

Ook het oogpotlood van BoHo is full size en kost 5,80 euro. Een hele tijd geleden konden we al een bronzer van BoHo testen via Deauty en die vind ik erg goed. Het is ook wel leuk dat dit potlood zowel voor je ogen als je lippen is en met een roodbruine kleur kan je tijdens de herfst en winter niet zoveel misdoen. 


Een box met 5 producten, waarvan 3 full size en een totale waarde van 50,54 euro. Zeker niet slecht! Zeker ook met het verrassingseffect deze maand ben ik heel tevreden met de box. Doe zo verder Deauty!

Wat vinden jullie van de box deze maand?