woensdag 12 februari 2014

Vierde nominatie voor de liebster awards! (nl)

Ik ben net voor de vierde keer genomineerd voor de liebster awards. Deze keer werd ik genomineerd door Sharon Boucquez. Dit is nu al de vierde nominatie op korte tijd, dus ik ga zelf geen nominaties doen (stalker-alert :p). Ik ga wel de vraagjes van Sharon beantwoorden zodat jullie mij weer een beetje beter leren kennen!

1. Hoe kwam je erop om deze naam voor je blog te kiezen?
Ik heb de naam VirusofBeauty een tijdje gebruikt als modellennaam en het is ook mijn vaste naam als het op gamen aankomt. Door het woord Beauty leek het mij dan ook geschikt om hem te blijven gebruiken voor mijn beautyblog :)


2. Wat maakt jouw blog anders dan de rest?
Er zijn natuurlijk veel beautyblogs, maar ik combineer dit met mijn juwelencollectie en modellenwerk/visagie. Ik denk dat ik daardoor iets verder ga dan de meeste beautyblogs.


3. Beschrijf jouw kledingstijl.
Vroeger was dit gothic en alternatief, maar de laatste jaren ben ik overgeschakeld naar een meer casual stijl. Op een doodgewone dag zal je mij waarschijnlijk aantreffen in iets gemakkelijk, maar over het algemeen probeer ik het altijd wel stijlvol en vrouwelijk te houden.

4. Ga je naar events waar bloggers welkom zijn en/of werk je samen met bedrijven waarvan je hun producten mag beoordelen?
Ik ben jammer genoeg nog niet naar events geweest, maar ik kijk er wel naar uit om dit eens te doen. Qua producten krijg ik af en toe wel eens iets toegestuurd, maar echte samenwerkingsverbanden heb ik nog niet.

5. Maak je je blogposts wanneer het je uitkomt of hou je je streng aan een schema?
Dat hangt er een beetje van af. Ik heb natuurlijk wel een schema voor winacties en unboxing posts, maar daarnaast hangt het er ook een beetje van af hoeveel tijd ik heb. Zo heb ik het de laatste tijd enorm druk gehad met solliciteren, opleidingen en mijn juwelen, waardoor ik dus iets minder heb kunnen bloggen.


6. Fashion of beauty?
Beide! Over het algemeen neig ik wel meer naar beauty, omdat ik hierin echt een artistieke uitlaatklep kan vinden. Ik verzorg dan ook graag de visagie bij fotoshoots. Toch blijft SD Jewelry ook een erg belangrijk aspect in mijn leven.

7. Welke blogger en/of vlogger volg jij het vaakst?
Dat is een moeilijke vraag. Ik volg intussen heel wat bloggers, al denk ik dat Miss Lipgloss, Nymphette en Beautylab toch wel bij de favorieten horen.


8. Wat voor shopper ben jij? (vaak shoppen en echt iets kopen, windowshopper, online shopper,..)
Dat hangt een beetje van het doel af :) Juwelen koop ik zelden, omdat ik ze gewoon zelf maak. Verder shop ik ook heel vaak online. Ik woon niet in een grote stad, waardoor ik niet alles zomaar even in de buurt heb en het dus veel gemakkelijker is om te bestellen.


9. Als je foto's of filmpjes maakt, wat gebruik je daarvoor?
Ik gebruik vooral mijn Sony HDR-XR155 handycam.

10. Weten je ouders dat je een blog hebt?
Haha dat klinkt een beetje alsof bloggen iets stiekem is :p Ik denk dat ik dat wel eens vermeld heb, maar ik voel ook niet echt de behoefte om het aan de grote klok te hangen. Ik blog puur voor mijn eigen plezier en om mijn lezers leuke artikeltjes te bezorgen.

11. Vraag je wel eens hulp aan je vrienden voor je blog?
Nee. Ik doe alles graag zelf. Daarnaast kan je je vaak ook vragen stellen bij de motieven die "vrienden" hebben om te helpen bij je blog :)


Vergeet niet dat je nog kan deelnemen aan de Vichy Normaderm winactie: klik hier!!