woensdag 12 februari 2014

JYB - She's fresh, so fresh (nl)


Een tijdje geleden heb ik jullie voorgesteld aan het nieuwe merk JYB Cosmetics in dit artikel. Onlangs heb ik één van de producten op mijn wishlist hiervan aangeschaft, namelijk het She's fresh, so fresh gezichtsbloemenwater. Het bevat Bulgaarse roos, Hamamelis en oranjebloesem om je gelaat te reinigen, verkwikken en verzachten. Het zorgt ervoor dat roodheden en irritaties verdwijnen en de poriën op termijn ook verkleinen.

Je brengt dit water 's ochtends aan voor je dagcrème en 's avonds na het verwijderen van je make-up. Het bevat geen schadelijk bestanddelen zoals parabenen, maar het is een bommetje vol gezonde en biologische ingrediënten. Hierdoor is het geschikt voor alle huidtypes (zelfs de meeste gevoelige!) en vooral voor personen met een vette huid.


Ik ben al verliefd op het logo zelf! Ik vind het erg leuk en origineel gemaakt. Ik hou ervan om eenhoorns, krulletjes en barok-getinte elementen in mijn juwelen te verwerken, waardoor dit dus volledig in mijn straatje past :)


Het flesje heeft een handig pompje waardoor je hygiënisch kan werken en heel fijn kan doseren. Super! Ik werk ook graag met gietflesjes en dergelijke, maar pompjes krijgen toch mijn voorkeur. Het uiterlijk is dus zeker goedgekeurd, maar hoe bevalt het product zelf? Het is eigenlijk moeilijk om het te reviewen zonder over te komen alsof ik jullie dit product wil aansmeren :) Ik ben intussen een enorme fan en ik ga deze fles zeker opnieuw aankopen. Het water heeft een lekkere, zachte rozengeur en voelt verfrissend aan wanneer je het aanbrengt. Wat mij het meest heeft overtuigd, is de verzachtende werking. Soms heb ik last van rode en droge plekjes die geïrriteerd aanvoelen en dit product zorgt voor een onmiddellijke verlichting. Meteen na het aanbrengen verdwijnt het geïrriteerde gevoel en de dag nadien zijn de roodheid en droge huid nergens meer te bespeuren. Als reiniger levert hij ook goed werk, al zou het fijn zijn als hij ook geschikt zou zijn om make-up te verwijderen. Op zich doet hij dat wel wat eenvoudige make-up betreft, maar voor foundation en mascara is hij minder geschikt.

Pro:
  • Mooie en handige verpakking
  • Goede basisreiniging met een erg aangename geur
  • Zorgt voor onmiddellijke verlichting van een geïrriteerde of rode huid
  • Goede prijs: hij is niet te duur in verhouding met de kwaliteit en de hoeveelheid
  • Geen parabenen en andere schadelijke ingrediënten

Contra:
  • Niet geschikt als je slechts 1 product wil gebruiken om je make-up te verwijderen


Een fles van 250ml heeft een adviesprijs van 22,50 euro. JYB is te koop bij IU en enkele apotheken, waarvan je de lijst hier kan vinden. Binnenkort opent ook de webshop van JYB zelf. Bij IU kan je hem kopen voor 20,25 euro en momenteel is er zelfs een promotie waardoor hij maar 17,75 euro kost! Zeker een goed moment dus om kennis te maken met dit merk :)

Vergeet niet dat je nog kan deelnemen aan de Vichy Normaderm winactie: klik hier!!

1 opmerking:

  1. Deze lijkt me echt heel fijn om 's ochtends mijn gezicht mee te verfrissen en een beetje te reinigen. Dringend maar eens naar de iU dus!

    BeantwoordenVerwijderen