donderdag 17 december 2015

Zoeva Lip Crayon+


Het was al even geleden, maar onlangs keek ik nog eens rond op The Make Up Spot en door de fijne kortingen besloot ik nog eens te bestellen. De kwasten en de potloden van Zoeva vond ik enorm fijn, maar de lipproducten waren tot nu toe één groot mysterie voor mij. Ik ben altijd een grote fan geweest van Chubby Sticks en zo besloot ik de Lip Crayon+ eens te testen.


De potloodjes bevatten onder andere Vitamine E, Jojoba-olie en Kamille om je lippen te hydrateren en verzachten. Ook zit er parelpoeder in, waardoor de kleurtjes een mooie glans hebben. Pluspuntje: ze bevatten geen parabenen, minerale oliën, paraffine of parfum, waardoor ze zelfs voor gevoelige lippen enorm geschikt zijn.


De Lip Crayons zien er enorm leuk uit. Een mooie mat zwarte huls, waardoor ze er eenvoudig maar toch luxueus uitzien. Wat ik vooral handig vind, is dat je achteraan het potloodje perfect kan zien welke kleur het is. 


Het is een lippenpotlood, maar geen versie om je lippen te omlijnen of een basis te leggen. Deze potloden zijn wat dat betreft vergelijkbaar met Chubby Sticks en ze zijn dus bedoeld als lipstick. 


Ik koos de kleur Tender Rose. Een mooie natuurlijke roze kleur. Op mijn hand lijkt hij wat bruiniger, maar je kan wel zien dat de pigmentatie enorm goed is. Op dat vlak neigen ze veel meer naar een echte lipstick in vergelijking met de meeste Chubby Sticks. Voor mij is het dus een lipstick die omwille van de vorm gewoon veel handiger en nauwkeuriger aan te brengen is dan een gewone lipstick.


Op mijn lippen is Tender Rose naar mijn mening echt prachtig. Een "my lips but better" kleurtje dat mijn lippen egaler en romantisch roze maakt. Ze voelen ook heel prettig aan zonder te plakken of uit te drogen. Zoeva zelf noemt ze longlasting, al moet ik de kleur na een 4-tal uurtjes toch wel even bijwerken. 

Je kan ze Lip Crayons+ bestellen op de website van Zoeva voor 6,80 euro. Ik kocht de mijne via The Make Up Spot voor 6,95 euro. Heel budgetproof voor zo'n fijne lipstick!

Wat is jullie favoriet van Zoeva?