vrijdag 18 december 2015

Kérastase - Nectar Thermique


Wie mij een beetje kent, weet dat mijn haar een soort heiligdom is voor mij. Een goede verzorging en bescherming zijn dan ook enorm belangrijk om mijn haar in goede staat te houden. Eén van de producten die ik tegenwoordig vaak gebruik, is deze Nectar Thermique van Kérastase. 

Deze nectar (of beter gezegd crème) is een thermoactieve voeding voor droog tot zeer droog haar. Het gaat je haar voeden, maar tegelijkertijd ook beschermen tegen hitte van bijvoorbeeld je föhn of stijltang. 


De ingrediëntenlijst! Ik ben iets minder enthousiast over de siliconen, maar verder ben ik hier best tevreden over. 


En het leuke nieuws: je hebt niet meer nodig dan wat je op de foto ziet. Een klein erwtje is meer dan voldoende om je kapsel (en dan vooral de punten!) te beschermen en verzorgen. Ik heb gemerkt dat mijn haar minder droog aanvoelt, sneller droogt en langer in model blijft met deze crème. Dit is dus zeker een blijvertje!

Hij is niet supergoedkoop, maar hij gaat wel lang mee door de zuinigheid in gebruik. Voor 150ml betaal je zo'n 26 euro en je kan hem vinden bij Kérastase kappers.

Wat gebruiken jullie om je haar te beschermen tegen hitte?