donderdag 24 december 2015

Sleek i-Divine - Garden of Eden (nl)


Een tijdje geleden liet ik jullie al kennis maken met het Au Naturel palette van Sleek in dit artikel. Ik was zo tevreden over dit palette, dat ik besloot nog een tweede uit te kiezen en mijn oog viel op het Garden of Eden pallet. Deze komt op heel veel vlakken overeen met Au Naturel , dus neem zeker nog eens een kijkje in dat artikel om te vergelijken. 


Hoewel het kartonnen doosje anders is, is de verpakking zelf nog steeds hetzelfde: een mooie mat zwart doosje met een grote spiegel.


Ook dit palette bevat zowel matte als shimmery kleurtjes. Het palette doet echt denken aan een bloementuin. Van links naar rechts :
BOVEN: Gates of Eden - warm bronsgoud shimmer ; Eve's Kiss - licht paarsroze shimmer ; Paradise on Earth - donker bruinpaars shimmer ; Python - donkerbruin shimmer ; Forbidden - mat taupe met gouden glitters ; Flora - mat chocoladebruin
ONDER: Entwined - mat bruin met gouden glitters ; Adam's Apple - mat lichtgroen ; Fig - lichtgroen shimmer ; Evergreen - medium groen shimmer ; Fauna - donker kakigroen shimmer ; Tree of Life - mat donkergroen


De swatches in dezelfde volgorde als het palette. Garden of Eden stelt me wederom niet teleur qua pigmentatie en zachte, romige textuur! Adam's Apple is een moeilijker kleurtje dat iets minder gepigmenteerd is, maar met een extra laagje komt hij ook heel mooi uit. Met dit palette kan je zowel natuurlijke looks als iets fellere en specialere creaties maken. 


Bij deze look heb ik Evergreen gebruikt op mijn ooglid, Fauna in de arcadeboog, Tree of Life op de onderste wimperrand en Fig als highlighter onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoek.


Een iets natuurlijkere versie met Eve's Kiss op het ooglid, Forbidden in de arcadeboog, Flora in de buitenste ooghoek om de arcadeboog dieper te maken, Python op de onderste wimperrand en Gates of Eden in de binnenste ooghoek. 

Ook dit palette kocht ik via The Make Up Spot en het kostte 9,99 euro. Alle i-Divine palletjes zijn dus zeker vriendelijk voor je portemonnee ;)

Welk palette is jullie favoriet?