dinsdag 8 september 2015

Unboxing - Deauty Box Augustus 2015


Deze maand ben ik wat later met de unboxing en dat komt omdat ik mijn box ook heel wat later aankreeg. Blijkbaar was mijn abonnement een maand eerder verlopen dan ik dacht, maar ik wou de derde verjaardag van Deauty toch niet missen! Benieuwd wat we kregen voor de verjaardag? 


Merci Handy - Hand Cleansing gel
30 ml - 3 euro (full size)

Deze gel reinigt je handen en verzorgt ze ook met Vitamine E en hydraterende parels. Hier ben ik wel erg blij mee! Dergelijke producten hebben vaak een gewone verpakking en een neutrale of schoonmaakmiddel-achtige geur. Die van Merci Handy zijn helemaal anders. Een vrolijke verpakking en lekkere geurtjes. Ik kreeg Lollipop, een zoet geurtje waar je meteen happy van wordt. Happy Handy dus!


Unani - Dermo Defense Face Mist
125 ml - 14 euro (full size)

Unani is voor mij nog onbekend, maar deze face mist zou zorgen voor verzorging en make-up fixatie. De versies van MAC en Yves Rocher heb ik in het verleden al eens gebruikt, maar ik ben enorm benieuwd naar deze!


Shiseido - Bio-Performance Advanced Super Revitalizing Cream
50 ml - 97 euro (7 ml - 13,58 euro)

De naam is al een hele mond vol en van de prijs sta je toch ook even met je mond vol tanden... Dit zou een bestseller zijn van Shiseido, dus ik hoop echt dat de werking goed zit. Anders is het wel een hele dure grap. Ik ben hier best blij mee en stiekem vind ik het toch altijd wel mooi om zulke luxe-samples te zien. 


Jelly Pong Pong - Bare Necessities Highlighting Pencil
1.5 gram - 16 euro (full size)

Ook met Jelly Pong Pong heb ik nog geen ervaring. Wel al heel veel goede dingen over gehoord en gelezen, maar nog nooit zelf gebruikt. Op zich vind ik het wel fijn om dergelijke merken te krijgen en al zeker als het dan ook nog eens make-up is. Dit potloodje doet voor mij echter niets. Als highlighter kan ik hem moeilijk gebruiken, omdat ik al zo licht van teint ben (lees: in de plaats van oplichten gaat hij verdonkeren). Als concealer is hij te rozig en ik heb ook al heel wat nude eyeliners. Hier ga ik dus iemand anders blij mee maken. 


T. LeClerc - Exquis A Lèvres
1.8 gram - 18 euro (full size)

T. LeClerc én make-up is een geweldige combinatie voor mij! De beste box ooit was dan ook ongetwijfeld die met de bronzer van T. Leclerc. Deze lipstick ga ik toch aan iemand anders geven, want de kleur is jammer genoeg niet mijn ding. Overal lees ik "everyday roze", maar ik vind hem toch wat fel. Misschien omdat ik zo'n fan ben van my lips but better kleurtjes?


Al bij al ben ik wel erg tevreden met deze box. 5 producten waarvan 4 full size en een totale waarde van ongeveer 65 euro. Hij is dus goed gevuld, bevat leuke merken en bovendien eindelijk nog wat make-up! Dat de kleurtjes niet mijn ding zijn, kan ik Deauty dan ook echt niet kwalijk nemen deze keer want het is toch al een pak draagbaarder en eindelijk is het niet allemaal rood.

Wat vinden jullie deze maand?