vrijdag 18 juli 2014

Unboxing Deauty-box juli 2014 (nl)

Deze maand geen speciaal thema of andere berichten met informatie, waardoor ik aangenaam verrast was toen mijn Deauty-box vandaag geleverd werd. Ietsje vroeger dan normaal dus. Benieuwd wat er in mijn box zit? Dit had Deauty alvast te vertellen:

"De maand juli heeft over het algemeen al een grote schare fans, maar dankzij de nieuwe Deauty Box wordt deze eerste échte zomermaand nog leuker. Verwen jezelf letterlijk van top tot teen met verzachtende en verzorgende producten van bekende - en nichemerken, en ook je neus zal zeker genieten van deze box! Benieuwd naar jouw favoriete discovery van deze maand..."



"Goed voor je haar zorgen, dat betekent je puntjes in het oog houden - zeker als zon, chloor en zeewater op het menu staan. Dit serum, dat amla vruchtenolie bevat, verzegelt en herstelt gespleten punten, waardoor je gladder, glanzender en gezonder haar zou moeten krijgen. klinkt vast als muziek in de oren!"

Dit Damage repair serum van Fructis is een full size van 50ml en kost normaal 7,99 euro. Ik heb best wel last van gespleten punten, dus ik hoop dat deze net zo goed werkt als hij belooft. Ik kan je wel al verklappen dat hij erg lekker ruikt!


"Een zomers geurtje in een lieve verpakking, daar zegt een Deautista geen nee tegen toch? De Eau Fraîche Exquise is een zoete, verleidelijke geur, Eau Fraîche Pétillante is lekker citrusfris en Eau Fraîche Délicate is delicaat en mysterieus. Welke geur je ook gekregen hebt, een verrassing is het ongetwijfeld..."

Ik heb de full size Exquise versie (100ml - 24,99 euro). Ik ben erg blij met deze versie, want ik ben meer iemand voor zoete geuren. Ik vind dit parfum echt hemels! Erg blij mee dus! Misschien had het wel fijn geweest om van de andere twee versies een klein testertje te ontvangen, zodat je ze alledrie kon testen.


"Onze voeten verschijnen deze maanden vaak ten tonele en dan wil je liefst van al toch twee zachte, gladde exemplaren te voorschijn kunnen toveren. Deze speciale anti-eelt peeling van Hansaplast verwijdert ruwe huid doeltreffend met puimsteen scrubdeeltjes en natuurlijke zoutkorrels, terwijl uream en amandelolie je voeten intensief verzorgen en verzachten. Likje nagellak en je kunt er zo weer tegenaan!"

Dit is ook een full size van 75ml en kost normaal 5,69 euro. Hansaplast is een merk waar ik al een hele tijd tevreden over ben, maar deze had ik nog niet geprobeerd. Ik ben benieuwd!


"Tijd om je weer kennis te laten maken met een topproduct van Rainpharma, complementair met het doucheproduct van dit merk uit de vorige box. In de Calming Botanical Touch Body Lotion zitten onder andere lavendel-, pompelmoes- en sandelhoutolie gegoten, dus liefhebbers van zachte, kruidige geuren zullen extra opgetogen zijn met deze crème. Zoals steeds bevatten Rainpharma producten alleen maar goeds, dus verwen je niet alleen je zintuigen maar ook je huid."

Net zoals de vorige keer is dit een sample van 100ml, terwijl de full size van 400ml 19,95 euro kost. Deze sample heeft dus ongeveer een waarde van 5 euro. Ik had deze al gekregen in de box van Goed Gevoel (net zoals Deauty veronderstel ik, aangezien alle geuren exact hetzelfde zijn en Rainpharma er eigenlijk verschillende heeft) en ik ben erg blij over dit product. Eerlijk gezegd is het net daarom dat ik niet moeilijk ga doen over het feit dat er weer een sample hiervan in de box zit en dat het net dezelfde zijn als Goed Gevoel...


Een box met 4 producten waarvan 3 full size en de totale waarde van 43,5 euro haal je er zeker uit. Op dat vlak heb ik zeker niet te klagen. Hoewel ik enorm blij ben met het parfum en ook de andere producten fijn zijn, heb ik toch de indruk dat Deauty deze maand een beetje inspiratieloos was. Ik ben benieuwd naar de volgende!