dinsdag 17 juni 2014

Unboxing Boite d'Hortense van mei! (nl)

Wat was ik aangenaam verrast dat ik de mei-box aankreeg! Ik was namelijk vergeten om mijn abonnement te vernieuwen en ik heb dus best een poosje getwijfeld of deze box wel voor mij was of voor de winnaar van mijn giveaway. Niets is zo leuk als een onverwacht cadeautje natuurlijk!


Als eerste zaten een chocolade snacks met fruit in de box. Ik ken het merk Naturinov nog niet, maar deze hebben me wel overtuigd. Gezond én lekker is een combinatie die wel wat vaker zou mogen voorkomen! 


Verder zat er ook een stoffen zakje van Hortense in de doos. Aangezien deze box veel belang hecht aan bio en eco, is het natuurlijk geen verrassing dat zij het gebruik van herbruikbare zakken promoten. Altijd handig om mee te nemen naar de winkel of om op te fleuren en als handtasje te gebruiken!


Dit product stond niet op het menu, waardoor ik zelf ook even moest uitzoeken wat het was. Het is blijkbaar een natuurlijk oogschaduwpigment van Eugénie Prahy. Het is een prachtig natuurlijk kleurtje, dat jullie jammer genoeg niet op deze foto kunnen zien. Waarom niet? Omdat ik hem in een leuk pakketje ga stoppen voor een nieuwe winactie!


Wat kijk ik hier telkens weer naar uit! Opnieuw een lekkere theeblend en deze keer met de naam Lola. Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat deze in de webshop gaan!


Naast het pigmentje zat er nog meer make-up in de box. Dit is de eerste keer dat er zoveel make-up in zit en dat vind ik persoonlijk wel leuk! Het is een lipstain van Astor in een prachtige zomerse kleur. Ook deze gaat in de winanctie voor jullie!


Aha! Op het menu was al te lezen dat je het zakje van Hortense kon versieren om er je persoonlijke touch aan te geven. Om je op weg te helpen zit er een leuke button in de box. Cute!


Deze tube was zowat het eerste dat mijn aandacht trok. Akane heeft al enkele keren in de box gezeten en het is een merk waar ik intussen erg enthousiast over ben. Deze keer zit er een getinte dagcrème in de box die zowel hydrateert, oplicht als zorgt voor een mooie teint. Ai ai... Meestal zijn dergelijke producten uit boxen veel te donker voor mij. Ook deze leek veel donkerder en roziger dan mijn eigen teint, waardoor ik meteen vreesde dat deze weer niet aan mij besteed was. Gelukkig is het niet een typisch getint product, waardoor de pigmenten in de huid dringen en zich aanpassen aan je eigen teint. Perfect draagbaar voor zowel porceleinen tintjes als voor meer gebruindere types.


Ik ben enorm enthousiast over de box van deze maand en ik ben dan ook erg blij dat ik deze heb kunnen delen met één van mijn lezeressen. Op naar de volgende!

Wat vinden jullie ervan?