zaterdag 18 april 2015

Ciaté - Sharp Tailoring + Nail Art


Vandaag heb ik weer een mooie nagellakswatch voor jullie! Deze keer koos ik voor een lakje van Ciaté. De Paint Pots van Ciaté claimen een nagellak te zijn die lang blijft zitten en perfect dekt. Ik ben daar meestal nogal sceptisch over, want hoe vaak kom je een nagellak tegen die perfect dekt met één laagje en dan ook nog eens een dikke week blijft zitten zonder chippen? Juist, bijna nooit en dat is ook hier het geval. Dit lakje heeft zo'n twee laagjes nodig om mooi te dekken en blijft ongeveer 4 dagen mooi zitten.


Over de verpakking kan ik in ieder geval niets slecht zeggen. Hoe schattig is dat strikje? Ik vind het zeker één van de meer originele verpakkingen wat nagellak betreft. 


Sharp Tailoring doet al naam vermoeden dat het een strakke kleur is en dat is het ook. Het is een grijs lakje met kleine zilveren glittertjes. Strak in het pak en erg chique op de nagels. 


Hier draag ik slechts één laagje en dan zie je dat hier en daar toch nog een witte nagelrand komt piepen. Om perfect te dekken is het dus zeker geen overbodige luxe om een tweede laagje aan te brengen. Ik vind het wel een erg mooie kleur. 

De lakjes van Ciaté zijn verkrijgbaar bij de parfumerie zoals Ici Paris XL en tal van webshops zoals The Make Up Spot voor zo'n 9,95 euro per lakje. 


Hier heb ik hem gebruikt in een nail art. Ik heb hem gecombineerd met een zwart lakje en kleine strassjes. Nail art is iets dat ik vaak verwaarloos wegens tijdsgebrek, dus ik heb er ook niet zoveel ervaring in. Toch ben ik wel een beetje fier op deze :)

Hebben jullie de perfecte langhoudende én perfect dekkende nagellak al gevonden?

Neem je ook al deel aan de winactie? Nee? Klik dan zeker even op deze link!