zondag 3 januari 2016

Kiehl's Ultra Facial Cream


Ik kon mezelf wel tegen het hoofd slaan toen ik opmerkte dat ik deze parel nog niet online had staan! Ik heb deze crème een hele poos geleden ontvangen in de Deauty-box, maar om een of andere reden is hij ergens in mijn archief verdwenen: zonde! 

Deze crème hydrateert 24u lang en is de musthave voor een droge huid. Het is één van de weinige crèmes waarbij ik onmiddellijk effect zie en voel na het aanbrengen. Het is dan ook mijn redder in nood wanneer ik in de winter last krijg van droge plekjes. De crème bevat tal van voedende en hydraterende ingrediënten, waarvan Antarcticine en Woestijnplantextract de belangrijkste zijn. Antarcticine hydrateert en zorgt voor een diepe bescherming tegen uitdroging en vrije radicalen. Woestijnplantextract zorgt ervoor dat de huid het vocht goed kan vasthouden. 


De crème zelf is een witte, luchtige crème zonder uitgesproken geur. Hij brengt erg gemakkelijk aan en trekt ook zeer snel in. Ideaal dus om snel droge plekjes bij te werken en meteen de deur weer uit te gaan. 

Het potje dat je hier ziet is de sample die ik heb ontvangen in de box, maar intussen heb ik ook al een full size opgemaakt. De full size zit in een gelijkaardig potje en is verkrijgbaar in twee formaten: 50ml voor 24 euro en 125ml voor 50 euro. Niet echt supergoedkoop, maar zeker zijn geld waard. Je kan hem kopen in de verkooppunten van Kiehl's.

Wat is jullie favoriete product van Kiehl's?