woensdag 23 december 2015

LOTD - Golden Cranberry


Mijn artikel over het geweldige Nude'tude palette van The Balm hebben jullie al zien passeren! Hoewel ik daar al een look liet zien, wil ik er vandaag nog eentje tonen. Vandaag staat er dus een DIY partylook met Nude'tude op het programma! 


Na mijn oogschaduwbasis heb ik Snobby op mijn ooglid aangebracht. Als je dit palette niet hebt, wil dat absoluut niet zeggen dat je deze look niet kan maken! Je kan Snobby perfect vervangen door een glanzende gouden kleur of eventueel een beige oogschaduw met veel shimmers. 


Zoals de titel al deed vermoeden, gaan we ook een bordeauxbruin cranberry kleurtje gebruiken. In het palette is dat Sexy. Deze kleur komt in de arcadeboog en op het buitenste deel van de wimperrand. Hier moet je echt in een scherpe V vorm gaan werken, waardoor je best een fijnere blending kwast kiest.


Die scherpe V vorm (Outer V genoemd), heb ik extra opgediept met een donkerbruine kleur. Ik koos voor Silly, omdat deze kleur fijne roodpaarse glitters bevat die heel mooi passen bij Sexy. Je kan ook perfect een gewone donkerbruine of zelfs zwarte kleur nemen. 


Op de onderste wimperrand heb ik eveneens Sexy (de cranberry kleur) aangebracht. Als highlighter in de binnenste ooghoek en onder de wenkbrauwen koos ik voor Sassy. Dit is een opvallende witte kleur met shimmers, dus je kan even goed een zachtere beige kleur nemen als dit wat te fel voor je is. 


Een mooi bruin oogpotlood met rode ondertoon past perfect op de bovenste wimperrand en waterlijn. Je kan dit prima vervangen door een gewoon bruin of zwart kleurtje. Nog wat mascara erbij en je look is klaar! 


Voor de full face heb ik de ooglook gecombineerd met een bessenrode lipstick. Dit zou een prima combinatie zijn als feestlook voor de herfst en wintermaanden. Ook op je kerst- en nieuwjaarsfeestje steel je hier gegarandeerd de show mee!

Wat is jullie partylook?