donderdag 16 juli 2015

Models Own & Red Carpet Queen


Een hele tijd geleden konden jullie deze mooie aanwinsten al bewonderen in mijn shoplog van The Make Up Spot. Vandaag wil ik ze voor jullie reviewen en swatchen, want dankzij mijn vergeetachtig hoofd hebben jullie daar al veel te lang op moeten wachten! 


Het eerste lakje is de Bullet Proof Long Lasting Nail Polish van Red Carpet Queen. Ik ben helemaal gevallen voor de prachtige verpakking in de vorm van een kogel. Het past echt perfect bij de Bullet Proof omschrijving en het is bovendien erg origineel. Bovendien zijn de lakjes van Red Carpet Queen 5-free, wat betekent dat ze geen Dibutyl Phthalate, Tolueen, Formaldehyde, Formaldehyde resin en Camphor bevatten. 


Het tweede lakje is van Models Own. De verpakking is ietsje minder spectaculair, maar Models Own staat dan weer wel bekend voor de speciale kleurtjes die ze regelmatig uitbrengen. 


Van Red Carpet Queen koos ik voor de kleur 03 Skinny Love. Dit is een prachtige nude taupelakje met minuscule zilveren shimmers. 


Het lakje dekt perfect met 2 laagjes, droogt supersnel en blijft ook met gemak 4 à 5 dagen zitten zonder chippen. Voor mij is dit echt een aanrader als je een goed nude lakje zoekt. 


Zoals ik al zei, staat Models Own bekend voor de speciale lakjes. En daar is dit lakje ook één van. De kleur die ik koos is 164 Mermaid Tears. Het is een paars transparant lakje met blauwe flakes. Eigenlijk zijn het eerder stukjes folie dan dat het echt flakes zijn, maar dat maakt het voor mij niet minder mooi.


Op zichzelf doet Mermaid Tears erg weinig, maar over een ander lakje is het supermooi. Hier draag ik hem over Skinny Love en je kan zien dat hij zelfs over een basic nude kleurtje al een speciaal effect geeft.


Je kan deze lakjes op verschillende webshops vinden, maar ik kocht de mijne via The Make Up Spot. Daar zijn deze lakjes trouwens af en toe in de sale! De standaardprijs is 7,95 euro voor Models Own en 14,95 voor Red Carpet Queen. Niet spotgoedkoop, maar echt wel de moeite waard als je houdt van speciale kleuren of een lakje zoekt dat heel snel droogt en lang blijft zitten.

Kenden jullie deze merken al?

Vergeet niet dat je nog enkele dagen kan deelnemen aan de winactie van Cattier-Paris via deze link.