dinsdag 26 mei 2015

A peek in my stash - Blush, Bronzer & Highlighter!

Ik had het beloofd he? Voilà: vandaag laat ik jullie mijn blushes, bronzers en highlighters zien. Zeg nu niet dat ik mijn beloftes niet nakom he! ;) Zoals altijd zal ik de linkjes naar de reviews in de namen plaatsen. 

De reden dat ik deze allemaal samen neem, is vooral omdat ik ze niet altijd gebruik waarvoor ze bedoeld zijn. Sommige bronzer zijn zo licht, dat ik ze als highlighter gebruik. Soms zijn blushes dan weer te donker en gebruik ik ze als bronzer of om te contouren. Ohja, nog even vermelden dat mijn MAC producten dus niet meer hetzelfde zijn als in mijn MAC-stash van enkele maanden geleden, want die heb ik dus weer enorm uitgebreid! :)

Dit is voorlopig de laatste stash die ik ingepland had. Nu wil ik graag van jullie weten of jullie graag een overzicht van alles willen zien of misschien nog een ander soort product waar ik nog geen stash-artikel over heb? Roep dus maar even!


Ik heb maar twee palettes die volledig voor het gelaat bedoeld zijn. Links zie je de MAC Face Kit uit de kerstcollectie van enkele jaren geleden. Hierin zit een beauty powder in Pretty Baby, highlighter in Sunsparked Pearl en een blush in Peachy Keen. Het rechtse palette is het Narsissist Face palette van Nars met drie blushes: Enrapture, Enthralled en Roman Holiday. Onder de blushes zitten nog de Albatross highlighter en de Laguna Bronzer. Deze twee zijn enorme favorieten om mee te nemen. 


Ik heb ook nog een paar oogschaduwpalettes waar ook blushes in zitten. Onderaan ligt het kerstpalette van The Body Shop van enkele jaren geleden. De perzikkleurige blush is enorm mooi, maar heeft jammer genoeg geen naam. Het kleine palette erboven is het Eye & Cheek palette in Dancing Til Dusk van Sleek. Hierin zitten twee blushes: Mirrored Pink en Sahara. In het Naked On The Run palette van Urban Decay zitten een blush, bronzer en highlighter. Deze zijn ideaal voor op reis, omdat je zowel je oogschaduw als blushes gewoon bij de hand hebt. 


Ik heb ook nog heel wat losse producten en dit zijn enkele blushes met een iets apartere kleur. Links zie je de Love Joy blush van MAC. Dit is bijvoorbeeld zo'n kleur die ik eerder gebruik om te contouren. Daarnaast mijn grote favoriet: Rhapsody in Two van MAC. Superjammer dat het limited edition is, dus deze wil ik niet al te snel opgebruiken. Van luxe naar budget met Coy van Elf. Ik had ook Glow, maar deze heb ik vorige maand opgebruikt. De laatste is Cindy-Lou Manizer van The Balm. Eigenlijk is het een highlighter, maar hij is heel rozig van kleur waardoor deze eerder een soort glowing blush is. 


Ik ben een enorme liefhebber van perzikkleurige blushes. Des te meer omdat ik vind dat dergelijke blushes perfect passen bij hele lichtje huidjes zoals de mijne. Natuurlijk heb ik daar dan ook de meeste doosjes van :) Het zijn misschien niet allemaal producten met de naam blush, maar ik gebruik ze wel zo. 

De bovenste drie zijn: een blush van Avril in Pêche De Vigne Nacré, een blush van Milani in Luminoso en een iridescent powder van MAC in Coupe D'Chic uit de Cinderella collectie. De onderste drie: een blush van MAC in Warm Soul, de Perfect Touch blush 02 die ik van Petra kreeg en een Mineralize Skinfinish van MAC in Cheeky Bronze. 


Dit zijn de laatste blushes en deze zijn meer rozig van kleur. De bovenste drie zijn een al wat oudere blush van Catrice in Wild Rose, een Milani blush in Berry Amore en een MAC beauty powder in Pearl Blossom. Onderaan zie je dan nog een blush van MAC in Sweet Sentiment en een MAC blush in Stunner. 


Van blushes naar highlighters en daar heb ik er niet zo heel veel van. Mijn huidige favoriet zie je links en dat is de Mineralize Skinfinish van MAC in Soft & Gentle. Ernaast ligt er nog eentje van MAC, maar dan een beauty powder in Forever Marilyn. Véél te licht als beauty powder, maar ideaal als highlighter. Naast Cindy-Lou heb ik ook Mary-Lou Manizer van The Balm en die gebruik ik dus wel als highlighter. Het laatste potje hoort hier op het eerste zicht niet thuis, want het is een oogschaduw van Park Avenue in Milky Peach. Ik gebruik hem als highlighter omdat de kleur en de subtiele glitters gewoon perfect passen op je jukbeenderen. Als echt palette-mens is dit ook de enige losse oogschaduw die ik nog heb en voor mijn ogen deed hij eigenlijk net te weinig. 


Met de bronzers komen we bij het laatste deel terecht. Ik ben nooit echt een fan geweest van bronzers, maar de laatste tijd begin ik er toch wat meer mee te experimenteren. Ik heb er momenteel drie van MAC: de bronzer uit de Wash & Dry collectie in Golden Rinse en twee Mineralize Skinfinishes in Global Glow en Semi-Precious Goldstone. De andere zijn van links naar rechts: Terre De Corse van Boho, mini Medium Chocolate Soleil van Too Faced en Terre Ocrée van T. LeClerc.

Ik kan al verklappen dat ik van de MAC producten enkele artikeltjes heb klaarstaan met swatches en budgetvriendelijke alternatieven. Als jullie van iets anders nog reviews willen zien: shout!

Hebben jullie een favoriet?